Fullwidthbgtop

VRSTE SPORTOVA

NOGOMET

U osnovnoj ponudi na nogometnu utakmicu su tri osnovna tipa — 1, x, 2, tri dvotipa — 1x, 2x, 12 i poseban tip — F2.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu domaćina
- tip 2 označava pobjedu gosta
- tip X označava neriješen rezultat

Dvotipovi:

- tip 1x označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat
- tip 12 označava pobjedu domaćina ili gosta, tj. da na kraju utakmice neće biti neriješen rezultat

Tip F2:

Pobjeda favorizirane momčadi (ona koja ima niži tečaj) s dva ili više golova razlike. F2 se uvijek odnosi samo na favorita utakmice (klub koji ima niži tečaj u ponudi).

Utakmice u ponudi izgledaju ovako:

Tip: 1 x 2 1x x2 12 F2
br. utakmice | Domaćin – Gost 1,80 3,20 4,10 1,15 1,80 1,25 3,10

HOKEJ

U osnovnoj ponudi na hokejašku utakmicu su tri osnovna tipa — 1, x, 2 i tri dvotipa — 1x, 2x, 12.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu domaćina
- tip 2 označava pobjedu gosta
- tip X označava neriješen rezultat

Dvotipovi:

- tip 1x označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat
- tip 12 označava pobjedu domaćina ili gosta, tj. da na kraju utakmice neće biti neriješen rezultat

Utakmice u ponudi izgledaju ovako:

Tip: 1 x 2 1x x2 12
br. utakmice | Domaćin – Gost 2,25 4,20 2,25 1,50 1,50 1,25

TENIS

U osnovnoj ponudi na tenis utakmicu su 2 osnovna tipa — 1, 2.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu prvog igrača
- tip 2 označava pobjedu drugog igrača

Utakmice u ponudi izgledaju ovako:

Tip: 1 2
br. utakmice | Domaćin – Gost 1,50 2,30

KOŠARKA

U osnovnoj ponudi na košarkašku utakmicu su tri osnovna tipa — 1, x, 2 i dva dvotipa — 1x, 2x.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu domaćina
- tip 2 označava pobjedu gosta
- tip X označava neriješen rezultat

Dvotipovi:

- tip 1x označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat

Utakmice u ponudi izgledaju ovako:

Tip: 1 x 2 1x x2
br. utakmice | Domaćin – Gost 1,25 17,00 3,70 1,15 3,00

RUKOMET

U osnovnoj ponudi na nogometnu utakmicu su tri osnovna tipa — 1, x, 2 i dva dvotipa — 1x, 2x.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu domaćina
- tip 2 označava pobjedu gosta
- tip X označava neriješen rezultat

Dvotipovi:

- tip 1x označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat

Utakmice u ponudi izgledaju ovako:

Tip: 1 x 2 1x x2
br. utakmice | Domaćin – Gost 1,80 9,00 2,20 1,50 1,80

BASEBALL

U osnovnoj ponudi na baseball utakmicu su 2 osnovna tipa — 1 i 2.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu domaćina
- tip 2 označava pobjedu gosta

Utakmice u ponudi izgledaju ovako:

Tip: 1 2
br. utakmice | Domaćin – Gost 1,50 2,60

VATERPOLO

U osnovnoj ponudi na nogometnu utakmicu su tri osnovna tipa — 1, x, 2, dva dvotipa — 1x i 2x.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu domaćina
- tip 2 označava pobjedu gosta
- tip X označava neriješen rezultat

Dvotipovi:

- tip 1x označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat

Utakmice u ponudi izgledaju ovako:

Tip: 1 x 2 1x x2
br. utakmice | Domaćin – Gost 1,80 9,00 2,20 1,50 1,80

ODBOJKA

U osnovnoj ponudi na baseball utakmicu su 2 osnovna tipa — 1 i 2.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu domaćina
- tip 2 označava pobjedu gosta

Utakmice u ponudi izgledaju ovako:

Tip: 1 2
br. utakmice | Domaćin – Gost 1,50 2,60

POSEBNA PONUDA

NOGOMET

1. poluvrijeme - osnovna vrsta ponude, tko će pobijediti u prvom poluvremenu, tri osnovna tipa — 1, X, 2 i tri dvotipa — 1x, 2x, 12.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu domaćina
- tip 2 označava pobjedu gosta
- tip X označava neriješen rezultat

Dvotipovi:

- tip 1x označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat
- tip 12 označava pobjedu domaćina ili gosta, tj. da na kraju utakmice neće biti neriješen rezultat.

Važeći rezultat je rezultat samo 1. poluvremena.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu domaćina
- tip 2 označava pobjedu gosta
- tip X označava neriješen rezultat

Dvotipovi:

- tip 1x označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat
- tip 12 označava pobjedu domaćina ili gosta, tj. da na kraju utakmice neće biti neriješen rezultat.

Važeći rezultat je rezultat samo 2. poluvremena.

daje / ne daje gol Ta ponuda ima dva tečaja, odnosno birate za svaki klub hoće li dati gol ili neće dati gol na utakmici.
poluvrijeme / kraj Ponuda u kojoj određujete tijek utakmice, tipovi koji glase 1/1, 0/1, 2/1, 1/0, 0/0, 2/0, 1/2, 0/2, 2/2 označavaju na što ste se kladili, prvi broj označava dobitni tip prvog poluvremena, a drugi broj označava dobitni tip na kraju utakmice. Npr. tip 0/2 znači da je na kraju prvog poluvremena bio neriješen rezultat, a na kraju utakmice pobjeda gosta.
tko da prvi gol Kao što ime ponude glasi birate koja će momčad zabiti prvi gol. U slučaju da ne bude golova, tj. na utakmici ne bude postignut niti jedan gol storniramo ponudu.
točan rezultat Ponuda u kojoj određujete točan rezultat utakmice, tipovi koji glase 0:0, 1:0, 2:0, 0:1, 1:1, 2:1, 0:2, 1:2, 2:2, te ostali su točni rezultati na koje se možete kladiti.
zbroj golova Ponuda u kojoj je rezultat zbroj golova obje momčadi na utakmici, a broj koji u ponudi stoji u zagradi između domaćina i gosta označava koji zbroj golova označava neriješen rezultat ponude. Najčešće je to broj 3, a ponekad može biti i broj 2. Ako je zbroj (-3+) tip 1 označava da će zbroj golova biti manji od 3, tip x da će biti točno 3 gola na utakmici, a tip 2 da će pasti više od 3 gola na utakmici. U ponudi za jednu utakmicu može biti i više zbrojeva golova. U ovoj ponudi može postojati i u obliku da granica zbroja golova (broj u zagradi) bude decimalan broj tako da ne postoji neriješen rezultat. U tom slučaju u ponudi su tipovi 1 i 2.
prolaz Ova ponuda se odnosi na ukupan rezultat utakmice tj. obuhvaća i produžetke te penale na utakmici. Ova ponuda najčešće vrijedi za kup natjecanja koji se igraju na dvije utakmice. Na ovoj ponudi ne postoji neriješen rezultat tj. na kraju utakmica mora imati pobjednika..
hendikep Ponuda u kojoj se možete kladiti da će favorit dobiti utakmicu s dva ili više golova razlike tj. prije početka utakmice kontrafavoritu se daje jedan gol prednosti te s tim rezultatom počinje utakmica. Na ovu ponudu se možete kladiti na:
- tip 1 - pobjedu favorita s dva ili više gola razlike
- tip X - pobjeda favorita s točno jednim golom razlike
- tip 2 – favorit ne uspijeva dobiti utakmicu ili je gubi
- tip 1X – favorit dobiva s jednim ili s više golova razlike
- tip 2X – favorit dobiva s jednim golom razlike, igra neriješeno ili gubi utakmicu
oba tima daju gol Ponuda u kojoj se možete kladiti da će oba tima dati gol u utakmici. U ovoj ponudi postoje dva tipa:
- tip 1 – oba tima moraju dati gol na utakmici
- tip 2 – jedan ili niti jedan tim ne daje gol na utakmici
minuta prvog gola Kao što ime ponude kaže to je ponuda u kojoj se možete kladiti se u kojoj će minuti utakmice pasti prvi gol.
poluvrijeme s više golova Također ponuda s dva tečaja i birate hoće li pasti više golova u prvom ili drugom poluvremenu. Ako se na utakmici postigne isti broj golova ponuda se stornira odnosno tečaj pada na jedan.
broj golova Ponuda u kojoj se možete kladiti na točan broj golova koji će biti postignuti od strane obje momčadi na utakmici.
ishod bez neriješenog Ponuda u kojoj se možete kladiti koja momčad će pobijediti u regularnom dijelu utakmice. U slučaju neriješenog rezultata u regularnom dijelu utakmice na sve uloge obračunavamo tečaj 1.
tko pobjeđuje u preostalom dijelu poluvremena Ponuda u kojoj se možete kladiti na preostali dio prvog poluvremena utakmice, a trenutni rezultat ne vrijedi već je ponuda postavljena kao da je trenutni rezultat 0:0. Uz ponudu je uvijek u zagradi trenutni rezultat utakmice.
tko pobjeđuje u preostalom dijelu utakmice Ponuda u kojoj se možete kladiti na preostali dio regularnog dijela utakmice, a trenutni rezultat ne vrijedi već je ponuda postavljena kao da je trenutni rezultat 0:0. Uz ponudu je uvijek u zagradi trenutni rezultat utakmice.
oba daju gol i 3+ Ponuda u kojoj se možete kladiti da će oba tima dati gol i da će istovremeno ukupno biti najmanje tri gola u utakmici. U ovoj ponudi postoje dva tipa:
- tip 1 – oba tima daju gol i ukupno bude 3 ili više golova na utakmici (2:1 ili 1:2 i svi veći rezultati)
- tip 2 – sve ostale kombinacije gdje je ukupni broj golova manji od 3, ili barem jedan tim nije dao gol (0:0 ili 3:0 ili 0:4 ili 1:1 itd.)

Postoje i ostale ponude koje ponekad imamo na nogometne utakmice, npr. Prvi žuti karton, Crveni karton, Koji igrač daje prvi gol, Zbroj zaleđa i ostale većinom su lako razumljive i u ponudi ispod te lige stoji objašnjenje koji tip što znači u toj ponudi.

početni udarac Ponuda koja prikazuje koja će ekipa prva krenuti sa centra terena. Postoje dva tipa na tu ponudu tip 1 i tip 2. Tip 1 se odnosi da će domaćin prvi startati s igrom dok se tip 2 odnosi da će gost prvi startati s igrom.
crveni karton Ponuda koja prikazuje da li će biti crvenih kartona na utakmici. Tip 1 označava da će biti crvenih kartona dok tip 2 označava da neće biti crvenih kartona na utakmici.
prvi žuti karton Ponuda koja prikazuje koja će ekipa dobiti prvi žuti karton na utakmici. Tip 1 se odnosi na domaćina dok se tip 2 odnosi na gosta.
kazneni udarac Ponuda koja prikazuje koliko će biti kaznenih udaraca na utakmici. Tip 1 označava da će biti kaznenih udaraca dok tip 2 označava da ih neće biti.
prvi korner Ponuda koja prikazuje koja će ekipa prva izvesti korner na utakmici.
prva izmjena Ponuda koja prikazuje koja će momčad imati prvu izmjenu na utakmici. U slučaju da obje momčadi imaju izmjenu u isto vrijeme tečaj pada na jedan.
prvo zaleđe Ponuda koja prikazuje koja će se momčad prva naći u nedopuštenoj poziciji tj. u zaleđu.
prvi prekršaj Ponuda koja prikazuje koja će momčad prva napraviti prekršaj nad suparničkom momčadi.
prvo ubacivanje sa strane Ponuda koja prikazuje koja će momčad prva vratiti loptu u igru nakon auta.
prvi golaut Ponuda koja prikazuje čiji će golman prvi ispucati loptu s peterca.
zbroj prekršaja Ponuda koja prikazuje da li će biti više ili manje prekršaja na utakmici od broja prekršaja koji je u ponudi.
- tip 1 - manje prekršaja na utakmici od zadanog broja prekršaja
- tip 2 - više prekršaja na utakmici od zadanog broja prekršaja
zbroj kartona Ponuda koja prikazuje hoće li biti više ili manje kartona na utakmici od broja kartona koji je u ponudi.
PAŽNJA! - ako isti igrač dobije 2 žuta kartona na utakmici ne uzima se u obzir crveni karton.
- tip 1 - manje kartona na utakmici od broja kartona koji je u ponudi - tip 2 - više kartona na utakmici od broja kartona koji je u ponudi
zbroj kornera Ponuda koja prikazuje dali će biti više ili manje kornera na utakmici od broja kornera koji je u ponudi.
- tip 1 - manje kornera na utakmici od broja kornera koji je u ponudi
- tip 2 - više kornera na utakmici od broja kornera koji je u ponudi
način završetka utakmice Ponuda koja prikazuje kojim načinom će se dogoditi prvi prekid na utakmici.
PAŽNJA! - u slučaju da ni jedan od načina ne bude zadovoljen tečaj pada na 1.
- tip 11 – utakmica završava u regularnom vremenu
- tip 13 – utakmica završava u produžecima
- tip 15 - utakmica završava izvođenjem kaznenih udaraca
način prvog prekida Ponuda koja prikazuje kojim načinom će završiti utakmica.
PAŽNJA! - ova ponuda se odnosi samo na utakmice u kojima postoji mogućnost odigravanja produžetaka i kaznenih udaraca.
- tip 11 – ubacivanje sa strane
- tip 13 – prekršaj
- tip 15 - korner
- tip 17 - golaut
- tip 19 - zaleđe
način postizanja prvog gola Ponuda koja prikazuje kojim načinom će igrač postići prvi gol utakmice.
PAŽNJA! - u slučaju da ni jedan od načina ne bude zadovoljen tečaj pada na 1.
- tip 11 – nogom
- tip 13 – glavom
- tip 15 - penalom
- tip 17 - autogolom
- tip 19 - neće biti golova



AZIJSKI HENDIKEP

Azijski hendikep (u originalu - Hang Cheng) je posebna vrsta hendikepa na nogomet.

Pretpostavljeno slabijem klubu je dana prednost (hendikep) u odnosu na bolji klub da bi se tečajevi (i vjerojatnost pobjede) približili, odnosno izjednačili.

U Azijskom hendikepu postoje dva tečaja – na domaćina i na gosta, a u slučaju neriješenog rezultata hendikepa tečaj pada na jedan i ulog se vraća.

U normalnom hendikepu u toj bi situaciji izgubili. Postoje i druge situacije u kojima dobivate iako niste pogodili točan ishod (pogledajte tablicu).

Zato je Azijski hendikep puno zanimljiviji od obične oklade, jer vam se u dosta slučajeva ako i ne pogodite točan ishod vraća dio dobitka. S njim si povećavate mogućnost dobitka s 33.33% na 50%.

Postoje četvrtinski, polovinski i cijeli azijski hendikep koji se mogu najlakše objasniti uz primjere:

Cijeli azijski hendikep

Isti je kao i hendikep (0:1) koji imamo u ponudi, razlika je samo u tome što nema tečaja za neriješen rezultat hendikepa.

Primjer: Milan – Chievo / hendikep (0:1) – Chievo u startu utakmice ima jedan gol prednosti.

Ako utakmica završi rezultatom 1:0, rezultat azijskog hendikepa je 1:1.

Budući da je rezultat azijskog hendikepa neriješen, svim igračima bez obzira da li su tipovali na pobjedu Milana ili Chieva, vratit će se čisti ulog (bez m.t.) (ako je na listiću odigrano više parova na tom paru će biti obračunat tečaj 1).

U slučaju pobjede Milana s više od jednog gola razlike pogodili su svi koji su tipovali na Milan.

U slučaju neriješenog ishoda utakmice ili pobjede Chieva pogodili su svi koji su tipovali na Chievo.

Polovinski azijski hendikepi

Pretpostavlja da jedna momčad vodi s pola gola razlike ( 1/2 , 1 1/2 , 2 1/2 ) …

U ovom hendikepu ne postoji mogućnost neriješenog rezultata.

Primjer: Milan – Chievo / hendikep (0:1/2) – Chievo u startu utakmice ima pola gola prednosti.

Ako utakmica završi rezultatom 1:0, rezultat azijskog hendikepa je 1:1/2. Milan dobiva iako je pobijedio samo s golom razlike. (U običnom hendikepu to bi bio gubitni rezultat).

I u slučaju pobjede Milana s više od jednog gola razlike pogodili su svi koji su tipovali na Milan.

U slučaju neriješenog ishoda utakmice ili pobjede Chieva pogodili su svi koji su tipovali na Chievo.

Četvrtinski azijski hendikepi

Ovaj hendikep je poseban zato što na njemu postoji više vrsta dobitaka (ovisi o tome da li je vaš odigrani tip unutar razlike od 1 gola ukupnog rezultata hendikepa)

Primjer: Milan – Chievo / hendikep (0:1/4) – Chievo u startu utakmice ima četvrtinu gola prednosti.

Ako utakmica završi rezultatom 0:0 rezultat azijskog hendikepa je 0:1/4. Ako ste igrali pobjedu Milana (promašili ste za 1/4 gola) vraća vam se pola uloga.

Ako ste igrali na pobjedu Chieva (pogodili ste za 1/4 gola) dobivate pola dobitka.

U slučaju pobjede Milana pogodili su svi koji su tipovali na Milan.

U slučaju pobjede Chieva pogodili su svi koji su tipovali na Chievo.

Izračun dobitaka u četvrtinskom hendikepu

Pola uloga se izračunava tako da se vaš čisti ulog (bez m.t.) podijeli sa 2.

Na kombiniranom listiću (listić s više parova), obračunat će se tečaj 0,5 na paru na kojem dobivate pola uloga.

Pola dobitka se izračunava tako da se na vaš čisti ulog (bez m.t.) doda pola čistog dobitka.

Npr.: cijeli dobitak: ulog 100 kn X tečaj 1,8 = 180 kn – čisti dobitak je 80 kn, pola dobitka: ulog 100 kn X tečaj 1,8 /2 = 140 kn – pola čistog dobitka je 40 kn.

hendikep rezultat 0:0 1:0 2:0 3:0
0:0 tip 1 ulog + + +
tip 2 ulog - - -
0:1/4 tip 1 -50% + + +
tip 2 +50% - - -
0:1/2 tip 1 - + + +
tip 2 + - - -
0:3/4 tip 1 - +50% + +
tip 2 + -50% - -
0:1 tip 1 - ulog + +
tip 2 + ulog - -
0:1 1/4 tip 1 - -50% + +
tip 2 + +50% - -
0:1 1/2 tip 1 - - + +
tip 2 + + - -
0:1 3/4 tip 1 - - +50% +
tip 2 + + -50% -
0:2 tip 1 - - ulog +
tip 2 + + ulog -
0:2 1/4 tip 1 - - -50% +
tip 2 + + +50% -

HOKEJ

1. trećina - osnovna vrsta ponude, tko će pobijediti u prvoj trećini. Tri osnovna tipa — 1, x, 2 i dva dvotipa — 1x, 2x.

Osnovni tipovi:

- tip 1 - označava pobjedu domaćina
- tip 2 - označava pobjedu gosta
- tip x - označava neriješen rezultat

Dvotipovi:

- tip 1x - označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x - označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat

Važeći rezultat je samo 1. trećine.

2. trećina - osnovna vrsta ponude, tko će pobijediti u drugoj trećini. Tri osnovna tipa — 1, x, 2 i dva dvotipa — 1x, 2x.

Osnovni tipovi:

- tip 1 - označava pobjedu domaćina
- tip 2 - označava pobjedu gosta
- tip x - označava neriješen rezultat

Dvotipovi:

- tip 1x - označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x - označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat

Važeći rezultat je samo 2. trećine.

3. trećina - osnovna vrsta ponude, tko će pobijediti u trećoj trećini. Tri osnovna tipa — 1, x, 2 i dva dvotipa — 1x, 2x.

Osnovni tipovi:

- tip 1 - označava pobjedu domaćina
- tip 2 - označava pobjedu gosta
- tip x - označava neriješen rezultat

Dvotipovi:

- tip 1x - označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x - označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat

Važeći rezultat je samo 3. trećine.

zbroj golova Ponuda u kojoj je rezultat zbroj golova obje momčadi na utakmici, a broj koji u ponudi stoji u zagradi između domaćina i gosta je zbroj golova koji je u ponudi. Za razliku od zbroja golova na nogomet u ovoj ponudi ne postoji neriješen rezultat tj. kvota između domaćina i gosta je decimalan broj npr. (5,5) Budući da nema neriješenog rezultata ova ponuda se sastoji od dva tipa:
- tip 1 – da će biti manje golova od zadane kvote
- tip 2 - da će biti više golova od zadane kvote
hendikep Ova ponuda vrijedi samo za hokejaške utakmice koje poslije regularnog vremena igranja moraju produžecima ili penalima odlučiti pobjednika. Ponuda se sastoji od dva tipa:
- tip 1 - označava pobjedu domaćina
- tip 2 - označava pobjedu gosta
1. trećina / kraj Ponuda u kojoj određujete tijek utakmice, tipovi koji glase 1/1, 0/1, 2/1, 1/0, 0/0, 2/0, 1/2, 0/2, 2/2 označavaju na što ste se kladili, prvi broj označava obitni tip prve trećine poluvremena, a drugi broj označava dobitni tip na kraju utakmice.
Npr. tip 0/2 znači da je na kraju prve trećine bio neriješen rezultat, a na kraju utakmice pobjeda gosta.
oba tima daju gol u prvoj trećini Oba tima daju gol u prvoj trećini – ponuda u kojoj se možete kladiti dali će oba tima dati gol u prvoj trećini.
U ovoj ponudi postoje dva tipa:
- tip 1 – oba tima moraju dati gol u prvoj trećini
- tip 2 – jedan ili ni jedan tim ne smije dati gol u prvoj trećini

TENIS

1.set – ponuda u kojoj se možete kladiti tko će dobiti prvi set u meču
2.set – ponuda u kojoj se možete kladiti tko će dobiti drugi set u meču
3.set – ponuda u kojoj se možete kladiti tko će dobiti treći set u meču
Točan rezultat - ponuda u kojoj određujete točan rezultat utakmice, tipovi koji glase 2:0, 3:0, 2:1, 3:1, 3:2, 0:2, 0:3, 1:2, 1:3, 2:3 su točni rezultati na koje se možete kladiti.

zbroj gemova Ponuda u kojoj je rezultat zbroj gemova oba igrača na utakmici, a broj koji u ponudi stoji u zagradi između domaćina i gosta je zadani broja gemova u ponudi.
Za razliku od zbroja golova na nogomet u ovoj ponudi ne postoji neriješen rezultat tj. zadanog broja gemova u ponudi između domaćina i gosta je decimalan broj npr. (23,5).
Budući da nema neriješenog rezultata ova ponuda se sastoji od dva tipa:
- tip 1 – da će biti manje gemova od zadanog broja gemova u ponudi
- tip 2 - da će biti više gemova od zadanog broja gemova u ponudi
hendikep Ponuda u kojoj se možete kladiti da će favorit dobiti utakmicu za manje ili više od broja gemova koji je u ponudi. Kvota je uvijek decimalan broj npr.(5,5). Predznak kvote ovisi o tome da li je favorit u gostima ili je domaćin. Ako je predznak minus domaćinu se oduzima broj gemova u zagradi, a ako je predznak plus (ili ga nema) domaćinu se dodaje broj gemova u zagradi.
U ovoj ponudi postoje dva tipa:
- tip 1 – prvi igrač dobiva ako ima veći zbroj gemova nakon što mu se oduzme ili doda (ovisi o predznaku u zagradi ispred zadanog broja gemova) zadani broj gemova.
- tip 2 - prvi igrač gubi ako ima manji zbroj gemova nakon što mu se oduzme ili doda (ovisi o predznaku u zagradi ispred zadanog broja gemova) zadani broj gemova.

KOŠARKA

1. poluvrijeme - osnovna vrsta ponude, tko će pobijediti u prvom poluvremenu, tri osnovna tipa — 1, X, 2 i dva dvotipa — 1x, 2x.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu domaćina
- tip 2 označava pobjedu gosta
- tip X označava neriješen rezultat

Važeći rezultat je rezultat samo 1. poluvremena.

Dvotipovi:

- tip 1x označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat

2. poluvrijeme - osnovna vrsta ponude, tko će pobijediti u prvom poluvremenu, tri osnovna tipa — 1, X, 2 i dva dvotipa — 1x, 2x.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu domaćina
- tip 2 označava pobjedu gosta
- tip X označava neriješen rezultat

Dvotipovi:

- tip 1x označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat

Važeći rezultat je rezultat samo 2. poluvremena.

zbroj poena Ponuda u kojoj je rezultat zbroj poena obje momčadi na utakmici, a broj koji je u zagradi između domaćina i gosta je broja poena koji je u ponudi.
Za razliku od zbroja golova na nogomet u ovoj ponudi ne postoji neriješen rezultat tj. broj između domaćina i gosta je decimalan broj npr. (168,5).
Budući da nema neriješenog rezultata ova ponuda se sastoji od dva tipa:
- tip 1 – da će biti manje poena od broja poena koji je u ponudi
- tip 2 - da će biti više poena od broja poena koji je u ponudi
hendikep Ponuda u kojoj se možete kladiti da će favorit dobiti utakmicu za manje ili više od broja poena koji je u ponudi.
Kvota je uvijek decimalan broj npr.(5,5). Predznak kvote ovisi o tome da li je favorit u gostima ili je domaćin.
Ako je predznak minus domaćinu se oduzima broj poena u zagradi, a ako je predznak plus (ili ga nema) domaćinu se dodaje broj poena u zagradi.
U ovoj ponudi postoje dva tipa:
- tip 1 – prva momčad dobiva ako ima veći broj poena nakon što joj se oduzme ili doda (ovisi o predznaku u zagradi ispred zadanog broja poena) zadani broj poena.
- tip 2 - prva momčad gubi ako ima manji broj poena nakon što joj se oduzme ili doda (ovisi o predznaku u zagradi ispred zadanog broja poena) zadani broj poena.
konačan ishod Ova ponuda vrijedi za sve košarkaške utakmice koje poslije regularnog vremena zbog neriješenog rezultata odlučuju pobjednika u produžecima.
Ponuda se sastoji od dva tipa:
- tip 1 - označava pobjedu domaćina
- tip 2 - označava pobjedu gosta
ishod bez neriješenog (četvrtina) Ponuda u kojoj se možete kladiti koja momčad će pobijediti u odabranoj četvrtini utakmice. U slučaju neriješenog rezultata u toj četvrtini, na sve uloge obračunavamo tečaj 1.

RUKOMET

1. poluvrijeme - osnovna vrsta ponude, tko će pobijediti u prvom poluvremenu, tri osnovna tipa — 1, X, 2 i dva dvotipa — 1x, 2x.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu domaćina
- tip 2 označava pobjedu gosta
- tip X označava neriješen rezultat

Važeći rezultat je rezultat samo 1. poluvremena.

Dvotipovi:

- tip 1x označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat

Važeći rezultat je rezultat samo 1. poluvremena.

2. poluvrijeme - osnovna vrsta ponude, tko će pobijediti u prvom poluvremenu, tri osnovna tipa — 1, X, 2 i dva dvotipa — 1x, 2x.

Osnovni tipovi:

- tip 1 označava pobjedu domaćina
- tip 2 označava pobjedu gosta
- tip X označava neriješen rezultat

Važeći rezultat je rezultat samo 1. poluvremena.

Dvotipovi:

- tip 1x označava pobjedu domaćina ili neriješen rezultat
- tip 2x označava pobjedu gosta ili neriješen rezultat

Važeći rezultat je rezultat samo 2. poluvremena.

zbroj golova Ponuda u kojoj je rezultat zbroj golova obje momčadi na utakmici, a broj koji u ponudi stoji u zagradi između domaćina i gosta je kvota koju postavlja bookmaker.
Za razliku od zbroja golova na nogomet u ovoj ponudi ne postoji neriješen rezultat tj. kvota između domaćina i gosta je decimalan broj npr. (53,5).
Budući da nema neriješenog rezultata ova ponuda se sastoji od dva tipa:
- tip 1 – da će biti manje golova od zadane kvote
- tip 2 - da će biti više golova od zadane kvote
hendikep Ponuda u kojoj se možete kladiti da će favorit dobiti utakmicu za manje ili više od broja golova koji je u ponudi.
Kvota je uvijek decimalan broj npr.(5,5). Predznak kvote ovisi o tome da li je favorit u gostima ili je domaćin.
Ako je predznak minus domaćinu se oduzima broj golova u zagradi, a ako je predznak plus (ili ga nema) domaćinu se dodaje broj golova u zagradi.
U ovoj ponudi postoje dva tipa:
- tip 1 – prva momčad dobiva ako ima veći zbroj golova nakon što joj se oduzme ili doda (ovisi o predznaku u zagradi ispred zadanog broja golova) zadani broj golova.
- tip 2 - prva momčad gubi ako ima manji zbroj golova nakon što joj se oduzme ili doda (ovisi o predznaku u zagradi ispred zadanog broja golova) zadani broj golova.

BASEBALL

zbroj poena Ponuda u kojoj je rezultat zbroj golova obje momčadi na utakmici, a broj koji u ponudi stoji u zagradi između domaćina i gosta je kvota koju postavlja bookmaker.
Za razliku od zbroja golova na nogomet u ovoj ponudi ne postoji neriješen rezultat tj. kvota između domaćina i gosta je decimalan broj npr. (53,5).
Budući da nema neriješenog rezultata ova ponuda se sastoji od dva tipa:
- tip 1 – da će biti manje golova od zadane kvote
- tip 2 - da će biti više golova od zadane kvote
hendikep Ponuda u kojoj se možete kladiti da će favorit dobiti utakmicu sa dva ili više poena razlike tj. prije početka utakmice kontrafavoritu se daje jedan i pol (1,5) gol prednosti te s tim rezultatom počinje utakmica.
Na ovu ponudu zbog decimalne kvote koja je fiksna postoje samo dva tipa i to su:
- tip 1 – favorit dobiva s više od jednog i pol poena razlike
- tip 2 - favorit ne dobiva s više od jednog i pol poena razlike

VRSTE LISTIĆA

SOLO KLAĐENJE

Solo klađenje – klađenje na jednu utakmicu. Cilj je pogoditi ishod utakmice koju ste stavili na listić.

KOMBINIRANO KLAĐENJE

Kombinirano klađenje – klađenje na više parova. Cilj u ovom klađenju je pogoditi sve parove koje ste stavili na listić.
Broj parova ovisi o vašoj odluci. Maksimalan broj parova koji možete staviti na listić je 30.

SISTEMSKO KLAĐENJE

Sistemi su takva vrsta oklada koja omogućava tipovanja kombinacija više događaja i također omogućava dobitak i ako ne pogodite sve parove na koje ste tipovali.
Iznos i broj dobitaka ovisi o tome koliko ste uložili i pogodili, ali i o tome koji ste sistem izabrali.

komb. broj utakmica / grupa
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 - - - - -
2 1 3 6 10 15 21 28 36 45 55 - - - -
3 1 4 10 20 34 56 84 120 165 220 286 364 455
4 1 5 15 35 70 126 210 330 495 715 1001 1365
5 1 6 21 56 126 252 462 792 1287 2002 3003
6 1 7 28 84 210 462 924 1716 3003 5005
7 1 8 36 120 330 792 1716 3432 6435
8 1 9 45 165 495 1287 3003 6435
9 1 10 55 220 715 2002 5005
10 1 11 66 286 1001 3003
11 12 78 364 1365
12 13 91 455
13 14 105
14 15
puni 3 7 15 31 63 127 255 511 1023 - - - - -


Sistem može sadržavati oklade sastavljene npr: Od zadana broja događaja, odabrani broj n - kombinacija, npr. tipujete od 4 događaja samo trostruku kombinaciju...
Npr.Sistem 3 od 4
- A 103 Manchester Utd-Newcastle 01 1,45
- B 158 Paris SG-Lille 01 1,50
- C 229 FC Barcelona-Zaragoza 01 1,55
- D 345 Eisbären Berlin-Iserlohn 01 1,40

Iz tablica sistema vidimo da sistem 3 od 4 ima četiri kombinacije, dakle to su:
1. ABC tečaj: 1,45 * 1,50 * 1,55 = 3,37
2. ABD tečaj: 1,45 * 1,50 * 1,40 = 3,05
3. ACD tečaj: 1,45 * 1,55 * 1,40 = 3,15
4. BCD tečaj: 1,50 * 1,55 * 1,40 = 3,26

Ako ste pogodili tipove tri od ove četiri utakmice, recimo A,B i C, dobivate vaš ulog na tu kombinaciju pomnožen s tečajem 3,37.
Ako ste pogodili tipove na sve četiri utakmice dobivate na sve četiri kombinacije, dakle vaš dobitak je zbroj dobitaka iz svake kombinacije.
Od zadana broja događaja odabrani broj n - kombinacija i broj konstantnih događaja - fikseva npr. igrač tipuje 6 događaja i od toga 4 događaja samo trostruku kombinaciju s dva fiksa i sl.
Npr. Sistem 3 od 4 plus 2 fixa Fix 70
- L.A. Lakers-Atlanta 01 1,25 Fix 1936
- Zadar-Zagreb 01 1,40

Ukupni tečaj fixeva: 1,25 * 1,40 = 1,75
A 103 Manchester Utd-Newcastle 01 1,45
B 158 Paris SG-Lille 01 1,50
C 229 FC Barcelona-Zaragoza 01 1,55
D 345 Eisbären Berlin-Iserlohn 01 1,40

Iz tablica sistema vidimo da sistem 3 od 4 ima četiri kombinacije,dakle to su:
- 1. f2 ABC (ukupni tečaj fixeva) * (tečaj komb.) = 1,75 * 1,45 * 1,50 * 1,55 = 5,90
- 2. f2 ABD (ukupni tečaj fixeva) * (tečaj komb.) = 1,75 * 1,45 * 1,50 * 1,40 = 5,33
- 3. f2 ACD (ukupni tečaj fixeva) * (tečaj komb.) = 1,75 * 1,45 * 1,55 * 1,40 = 5,51
- 4. f2 BCD (ukupni tečaj fixeva) * (tečaj komb.) = 1,75 * 1,50 * 1,55 * 1,40 = 5,70

Da bi ostvarili dobitak u sistemu s fiksevima morate pogoditi fikseve da bi ostvarili dobitak u bilo kojoj kombinaciji.
Ako ste, uz fikseve, pogodili tipove tri od ove četiri utakmice, recimo A,B i C, dobivate vaš ulog na tu kombinaciju pomnožen s tečajem 5,90.
Ako ste pogodili tipove na sve četiri utakmice dobivate na sve četiri kombinacije, dakle vaš dobitak je zbroj dobitaka iz svake kombinacije.
Iz tablice sistema vidimo da je maksimalni broj kombinacijskih događaja u sistemu 15.
Maksimalni broj fiksnih događaja događaja u sistemu je 10.
Ako se igra do devet događaja u kombinaciji može se odigrati i puni sistem, odnosno 1,2,3,4,5,6,7,8 i 9 od 9. Za razne vrste n - kombinacija možete odabrati različito visoke uloge (npr. Igrate 3,4,5 od 6 i na treću kombinaciju uložite 15kn, na četvrtu uložite 10kn, te na petu kombinaciju uložite 5kn). Minimalni ulog za cijeli sistem je 10,00 kn, po kombinaciji 1 kn, osim ako ukupan ulog u sistemu iznosi 200 kn i više, tada minimalan ulog po kombinaciji može biti i manji od 1 kn.

Fullwidthbgbottom